Popestrimo šolo 2015

Naša osnovna šola Podgorje pri Slovenj Gradcu je bila skupaj s partnersko Osnovno šolo Mislinja sprejeta v program  »Popestrimo šolo 2014/2015«.

Z novim letom smo tako dobili priložnost, da sodelujemo v tem pogramu »Popestrimo šolo 2014/2015« in učencem štirih šol (Podgorje, Razbor, Šmiklavž, Mislinja) ponudimo različne aktivnosti.
Aktivnosti se bodo izvajale izven rednega pouka (med prostimi urami pouka), v popoldanskem času ter v času počitnic.
Natančni termini izvajanj ur bodo znani po prijavah učencev in boste o njih obveščeni naknadno.
Učenec se lahko aktivnostim pridruži kadarkoli med letom.

Udeležba je brezplačna.

Na voljo bodo sledeče aktivnosti:

INDIVIDUALNO DELO

Namen individualnega dela je učencem pomagati do boljših učnih dosežkov.
Učencem bo na voljo pomoč pri učenju, spoznavanje tehnik učenja, dodatna razlaga učne snovi, pomoč pri pisanju domačih nalog, svetovanje pri izdelavi miselnih vzorcev in plakatov, ponavljanje in utrjevanje učne snovi, priprava na preverjanje in ocenjevanje znanja. Načrt dela bo pripravljen glede na potrebe učenca.

DELO V MANJŠIH SKUPINAH

Delo bo potekalo v manjših skupinah, ker se bomo s skupnim delom in učenjem naučili reševati spore in poiskati rešitve za svoje težave ter težave drugih. Spoznavali bomo drug drugega, spodbujali samoiniciativnost ter podjetnost.

NARAVA V VSEH LETNIH ČASIH

Spoznavali bomo naravo na makro in mikro nivoju:
–    opazovanje narave (spreminjanje dreves skozi letna obdobja-fenološka opazovanja);–    opazovanje živali (v različnih prsteh, steljah, v gozdu, opazovanje razvoja žuželk in  drugih primernih živali);–    prepoznavanje sledi živali v naravi;–    učenje načinov kako in katere živali lahko gojimo doma.–    spoznavanje žive in nežive narave pod povečavo (mikroskopiranje in opazovanja z lupo)Biovrtnarjenje – sajenje, spoznavanje rastlin, njihove značilnosti, priprava gredice, sajenje dreves, rožic, povrtnin, negovanje rastlin, ogled sadovnjaka, vrtov, spoznavanje zelišč in njihovih učinkov, ter spodbujanje samoiniciativnosti pri teh dejavnostih. 

Ustvarjali bomo iz naravnih materialov – izdelava okrasnih in uporabnih izdelkov.
Opazovali bomo zvezde in lunine mene (najprej preko spleta in nato še v naravi).

OD RAČUNALNIKA DO SOLARNE TEHNIKE

–    Učenci bodo spoznali osnovno znanje iz računalništva, preizkušali svoje znanje preko računalniških kvizov, spoznavali programe za različna predmetna področja, delovanje IKT table, varno spoznavanje interneta, iskanje podatkov iz interneta.–    Spoznavali bomo domači kraj preko spleta (podjetja, društva, izobraževalne, zdravstvene ustanove, razvoj turizma v kraju ipd.).–    Izdelava in preizkus delovanja preprostih solarnih naprav (peka kruha s pomočjo preproste solarne pečice, izdelava sončnik ur, leseni okrasni in uporabni izdelki z dekoracijami s soncem izžganih motivov).
SPOZNAVANJE TUJIH JEZIKOV NA DRUGAČEN NAČIN

–    S tujimi jeziki se pogovarjamo o vsakdanjih zadevah. Sporazumevali se bomo, kot da smo med ljudmi, ki ne znajo slovensko. Igra vlog.–    Vzpostavimo kontakte z vrstniki iz tujine – uporaba e-Twinning možnosti, uporaba videokonferenčne opreme.–    Ogled risank in mladinskih filmov v tujem jeziku. Branje tuje literature.–    Predstavitev in spoznavanje tujih jezikov. Kako razvozlati besedilo v tujem jeziku, ki ga čisto nič ne poznamo.–    Obisk ljudi, ki živijo v Sloveniji, vendar so od drugod – predstavitev njihovega jezika in kulture. Pomoč otrokom iz tujine za lažje učenje slovenščine.
OD OPAZOVALCA DO UMETNIKA


•    Ustvarjalno preživljanje prostega časa (npr. spoznavanje solarnega sistema preko igre, opazovanje narave s sprehodi v naravo).
•    Spoznavanje glasbil, poslušanje glasbe, vplivi glasbe na posameznika, izdelovanje lastnih glasbil iz naravnih materialov.
•    Ure pravljic, sestavljanje lastnih zgodbic, likovno ustvarjanje iz knjig v slovenskem in tujem jeziku (risanje na svilo, steklo, po asfaltu, pisanje pesmic, predstavitev pesmic, zgodb, dramsko ustvarjanje, izdelava oblačil, nastopanje). Pri aktivnostih bomo uporabljali fleksibilno diferenciacijo glede na učence.
•    Spoznavanje in opazovanje narave, planetov, zvezd, lune, sonca, podnebij itd. Delanje izdelkov iz naravnih materialov na to temo (solarni sistem, lunine mene itd.). Delo bi potekalo pretežno v naravi, kjer bi se učenci naučili tudi živeti z naravo.
MENTORSKO DELO

Pomoč učencem pri izdelavi in predstavitvah seminarskih in raziskovalnih nalog. Uvajanje v raziskovanje po korakih. Pomoč pri iskanju virov podatkov in navajanje na delo z njimi. Priprave na govorno nastopanje.

Prepričani smo, da bo zabavno druženje, tudi skupno ustvarjanje, odkrivanje zanimivega in novega, praktično delo z naravnimi materiali ter delo v naravnem okolju dobrodošla obogatitev dopoldanskega, popoldanskega, sobotnega in počitniškega časa otrok oz. učencev.



Mentorji programa Popestrimo šolo
Maja Sovič
Milan Bajželj
Tanja Glasenčnik
Več v dokumentu, ki je kot obvestilo za starše

(Število obiskov 1)
Spletišče uporablja le piškotke, ki so potrebni za delovanje storitve. Politika zasebnosti
Politika zasebnosti