UČENJE UČENJA:
OBOGATIMO ZNANJE (PON. – 4. r – 11. 00 – 11. 45, 3. r – 11. 50 – 12. 35, 6. – 9.r – 11.50 – 12.35 in 12.55 – 13.40, TOR.– 1. r – 11.00 – 11. 45, 5. r – 11.50 – 12. 35, 6. – 9.r – 11.50 – 12.35, SRE. – 2. r – 11. 00 – 11. 45, ČET. – 6. – 9. r – 12.55 – 13.40, PON. – ČET. – 1. – 5. r)
Učenci bodo poglobili svoje znanje in razumevanje pri določenih temah. Skupaj bodo dopolnili razlago snovi in ob pomoči učitelja lažje usvojili temeljne cilje določenega predmeta. (6. – 9. r)
Učenec opravi domače naloge, se navaja na timsko delo, delo v dvojicah in samostojno delo, rešuje dodatne delovne liste in naloge kot nadgradnja obveznega programa, poskuša biti čim bolj samostojen in natančen pri delu, utrjuje pridobljeno učno snov, poglablja snov s pomočjo dodatne literature, ki jo ima na razpolago. Je dejavnost, v okviru katere usmerjamo učence na opravljanje različnih aktivnosti. Znanja, ki so jih dobili pri pouku utrjujejo, poglabljajo, razširjajo in uporabijo v novih dejavnostih. Učence navajamo na samostojno opravljanje dejavnosti. (1. – 5. r)
PROSTA IGRA IN SPROSTITEV (1. – 5. r – PON., TOR., SRE., PET. – 11.00 – 11.45)
Po vseh učnih obveznostih je zagotovo dobrodošla tudi igra. Igra in nestrukturiran prosti čas pomembno vplivata na vsa področja tvojega razvoja. Med igro razvijaš lastne kompetence in domišljijo, gradiš samozavest in samopodobo, utrjuješ prijateljske vezi ter se uriš za prihodnje izzive v resničnem življenju. Pridi in se zaigraj s svojimi prijatelji.
ŠAH (6. – 9. r, SRE. – 11.00 – 11.45)
Šah je prostočasna in športna dejavnost, ki mlade usmerja v družbo znanja. Kot miselna igra neomejenih možnosti pomaga predvsem mladim razvijati mnoge sposobnosti kakršne potrebuje še posebej nastajajoča post- industrijska informacijska družba. Šah je zagotovo najbolj razširjena miselna igra na svetu, ki v sebi združuje elemente igre, športa, filozofije, umetnosti, znanosti, kulture in vrste pozitivnih lastnosti pomembnih za razvoj ustvarjalne osebnosti. Učenci se bodo naučili osvajati šahovsko znanje in njegovo vrednotenje. Odkrivali bodo lepote šahovske igre in prebujati ljubezen do šaha. Želimo usposobiti otroke za samostojno delo v šahu in razvijati samozaupanje in občutek lastne vrednost.
USTVARJAM IN SE IGRAM (1. – 5 r, PON. – ČET., 12. 40 – 13.25)
Učenec opravi domače naloge, se navaja na timsko delo, delo v dvojicah in samostojno delo, rešuje dodatne delovne liste in naloge kot nadgradnja obveznega programa, poskuša biti čim bolj samostojen in natančen pri delu, utrjuje pridobljeno učno snov, poglablja snov s pomočjo dodatne literature, ki jo ima na razpolago. Je dejavnost, v okviru katere usmerjamo učence na opravljanje različnih aktivnosti. Znanja, ki so jih dobili pri pouku utrjujejo, poglabljajo, razširjajo in uporabijo v novih dejavnostih. Učence navajamo na samostojno opravljanje dejavnosti.
SPODBUJANJE BRANJA IN BRALNE PISMENOSTI (1. – 5. r, PET. – 12. 35 – 13. 20)
Učenci bodo izboljšali branje in bralni zaklad, krepijo pozornost, kreativnost, izražanje, domišljijo in ustvarjalnost. Drug drugega spodbujamo k branju. Namen dejavnosti je privzgojiti pozitiven odnos do knjig in do branja. Učenci berejo knjige po lastni izbiri in jih na svoj način predstavijo sošolcem. Navajajo se na zbrano poslušanje, dramatiziranje in likovno poustvarjanje pravljic. Vživljajo se v vloge pravljičnih junakov. Izdelava kamišibaja.

POSKUSI V KEMIJI (8., 9. r, TOR. – 12.55 – 13.40)
Pri tej dejavnosti se bodo učenci podrobneje seznanili z laboratorijskim delom in laboratorijsko opremo. Izvedli poskuse, ki bodo potrjevali spoznanja pri predmetu kemija. Prav tako bodo spoznali zabavne poskuse, ki jih lahko izvajajo doma s snovmi, ki jih najdemo v gospodinjstvu. Učenci, ki bodo poglobili in razširili znanje za doseganje temeljnih standardov znanja, se bodo urili v samostojnem reševanju problemskih nalog oz. nalog višjih taksonomskih ravni. Pripravljali se bodo na tekmovanje iz znanja kemije.

ZABAVNO UČENJE (3., 4. – PON, TOR., ČET. – 13.30 – 14.15, ČET. – 14.20 – 15.30)
Si želiš ustvarjati? Slikati, risati, kipariti, spoznavati različne poklice? Imaš rad barve ali le svinčnik oziroma oglje? Pridi. Ustvarjali bomo s kredami, temperami, voščenkami, barvicami, ogljem, svinčnikom, kiparili bomo iz različnih kiparskih materialov, spoznali kakšno grafično tehniko…. Ustvarjali bomo torej na različne načine in si pričarali krasne likovne izdelke.
GIBANJE:
PREBUJENJE (vsak dan 6.00 – 6.45, 1. – 5. r)
S kombinacijo pravljic, umirjene glasbe in uporabe glasbenih pripomočkov bomo izvajali različna gibanja. Sledili bomo ritualom petja pesmic, mirili bomo dihanje, izboljšali koordinacijo gibov ter povečali koncentracijo za lažje učenje. Učenci bodo krepili in razvijali domišljijo in ustvarjalnost ter bogatili besedni zaklad ob poslušanju pravljic.


JAZ, TI, MI (vsak dan 6.45 – 7.30, 1. – 5.r)
Učenci bodo skozi različne dejavnosti in igre razvijali komunikacijske, sodelovalne veščine, spoznavali pozitivne vedenjske vzorce in strpnost. Učenci se bodo spoznali z različnimi družabnimi igrami, s pomočjo katerih bodo razvijali medsebojno sodelovanje in komunikacijo.


SE NAJEM (vsak dan od 11. 50 – 12. 35 za razredno stopnjo ali 12. 35 – 12. 55 za predmetno stopnjo)
Učenec se navaja na kulturo prehranjevanja. Kosilo je dejavnost v okviru katere poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturnem obnašanju v jedilnici in pri prehranjevanju. Pri učencih bomo razvijali navade zdravega prehranjevanja. Pri kosilu bomo upoštevali osnovna higienska načela prehranjevanja, pridobivali znanje o ustreznih navadah prehranjevanja in oblikovali osnovne vrednote pri prehranjevanju za mizo. Spoznali bomo različne tehnike sproščanja, počitka in sprostitve.
NOGOMET (1. in 2. r – ČET – 12. 40 – 13. 30, 3. in 4. r – SRE – 12. 40 – 13. 30)
Otroci bodo pri vadbi pridobivali raznovrstne gibalne spretnosti ter športna znanja, s poudarkom na igri nogometa. Spoznali bodo osnovne tehnične in taktične prvine nogometne igre, osvojili športna pravila igre. Preko nogometnih vsebin bodo razvijali kondicijo, pridobivali samozavest, natančnost. Posebna pozornost bo namenjena pošteni igri, medsebojnim spodbudam in timskemu delu.



SE GIBAM, SE SPROŠČAM (8. r – PET. – 11. 00 – 11. 45)
Ura je namenjena učencem, ki se radi ukvarjajo s športom in ki so pri pouku nemirni, se pri njih kažejo znaki verbalnega, fizičnega nasilja. Ob aktivnostih se sprostijo, dajo ven odvečno energijo in nadalje lažje sodelujejo pri pouku.
ŠPORT (4., 5. r – PET – 11.50 – 12. 35)
Na športnih urah bomo z izbranimi gibalnimi nalogami skrbeli za pravilno telesno držo, z različnimi elementarnimi igrami razvijali svoje gibalne sposobnosti. Širili bomo svoje znanje s področja gimnastike in atletike, ter spoznali osnovne elemente iger z žogo. Z različnimi moštvenimi igrami bomo razvijali samozavest, vztrajnost, medsebojno sodelovanje in spoštovanje. Spoznali bomo pomen aktivnega preživljanja prostega časa za zdrav in celosten razvoj. Na športnih urah bomo z izbranimi gibalnimi nalogami skrbeli za pravilno telesno držo, z različnimi elementarnimi igrami, poligoni in delom po postajah razvijali svoje gibalne sposobnosti. Širili bomo svoje znanje s področja gimnastike, atletike, ter spoznali osnove iger z žogo. Spoznali bomo pomen aktivnega preživljanja prostega časa za zdrav in celosten razvoj.
USTVARJAM IN SE IGRAM (1. – 5. r, PON. – PET. – 13.30 – 14.15)
Dejavnost, kjer učenci uživajo v različnih igrah in športnih aktivnostih, plesu, ustvarjalnih, bralnih izzivih.
SPROŠČANJE (6. – 9. r – takoj po malici)
Učenci se na različne načine naučijo spoprijemati z vsakdanjim stresom ali tesnobo. Z različnimi pristopi bomo poskušali odkriti, zaradi česa se lahko veselimo življenja in uživati v majhnih vsakodnevnih stvareh. Naučili se bodo metod čuječnosti. Spoznali bodo metode gibanja za zdravo telo in pravilno držo. Zavedali se bodo svojega telesa in delovanje le tega. Spoznali bodo različne metode sproščanja kot so izvajanje joge, meditacija, pravilno dihanje in čuječnost.
KOLESARIMO (5. razred – po dogovoru)
Spoznali bodo splošne vsebine prometne varnosti, obvezno opremo kolesa, prometna pravila in načela varnega vključevanja v promet. Znanja iz teoretičnih vsebin jim bodo omogočala uspešnejše in varnejše vključevanje v promet.

PLANINCI (1. – 7. r, po dogovoru)
Spoznali bodo splošne vsebine prometne varnosti, obvezno opremo kolesa, prometna pravila in načela varnega vključevanja v promet. Znanja iz teoretičnih vsebin jim bodo omogočala uspešnejše in varnejše vključevanje v promet.
KULTURA:
OTROŠKI PEVSKI ZBOR (PON. 1. r – 11. 00 – 11.45, 2. r – 11. 45, 5. r – 12 55 – 13.40, TOR. 3. r – 11.50 – 12.35, 6. – 9. r – 12.55 – 13.40, ČET. 4. r – 11.50 – 12.35)
Učili se bomo pravilnega petja, dihanja, slušnega zaznavanja ter si s tem urili glasbeni spomin, nadgrajevali svoje izkušnje v petju in nastopanju, širili repertoar znanih pesmi. Naš trud bomo pokazali na raznih šolskih prireditvah in drugih izven šolskih priložnostnih nastopih. Udeležili se bomo tudi območne revije šolskih pevskih zborov. Petje nam daje občutek veselja in sprostitve, glasba pa bogati naša življenja.
NEMŠČINA (4., 5., 6. r – SRE. 11. 50 – 12. 35, ČET. 12. 55 – 13. 40)
Učenci bodo spoznavali nemščino na sproščen način. Postopoma bomo širili osnovno besedišče za uporabo v vsakdanjih situacijah. Učenci se bodo v različnih igrah vlog pogovarjali, peli, plesali, igrali spomin, gledali risanke, filme, poslušali, brali, igrali interaktivne igrice, ustvarjali, sodelovali v skupinah, upoštevali drug drugega in tako počasi spoznavali jezik.
TEHNIKA (4., 5. r, SRE. – 11.50 – 12.35, 6.-9., TOR. – 11.50 – 12.35)
Izdelovanje praktičnih izdelkov. Učenci uporabljajo gradiva, ki jih lahko obdelujejo in preoblikujejo, kot so les, papirna gradiva. V delovnem procesu pridobivajo znanje, utrjujejo, poglabljajo in razvijajo določene spretnosti in sposobnosti, oblikujejo lastne, kreativne zamisli za svoj izdelek, izberejo primerna gradiva, orodja, stroje in pripomočke za varno delo ob strokovni podpori učitelja.


ROČNE SPRETNOSTI (1.- 9. r – PON. – 11.50 – 12.35)
Poudarek na ročnih spretnostih. Učenci pri ročnem ustvarjanju krepijo pozornost, kreativnost, domišljijo, ustvarjalnost in vztrajnost. Izdelujejo izdelke iz različnih materialov (lesa, blaga, umetnih mas,…). Spoznavajo različne tehnike izdelovanja- ustvarjanja. Učenci skrbijo za okrasitev šole, letnim časom primerno. Spoznali bodo pomen ponovne uporabe različnih materialov in reciklaže, predvsem tekstilnih izdelkov. Srečali se bodo s problematiko hitre mode in prevelikega potrošništva.

KREIRAM (5., 6., 7. r – SRE. 11.00 – 11. 45, ČET. – 11. 50 – 12.35)
Učenci bodo ustvarjali iz različnih tekstilnih materialov in papirja. Spoznali bodo vse faze izdelave določenih izdelkov (skica, krojenje, šivanje ročno in strojno, končno oblikovanje). Raziskovali bodo različne materiale in razlike med naravnimi in umetnimi vlakni. Razvijali bodo kreativno razmišljanje in načine ponovne uporabe in recikliranja. Spoznali bodo veščine organiziranja modnih dogodkov in trženje svojih izdelkov.

RAZISKUJEM (6. – 9.r – TOR., SRE. – 11.50 – 12.35, PET. – 11.50 – 12.35, 12.55 – 13.40)
Raziskovanje naravnih materialov, razlike med naravimi in umetnimi masami, izdelovanje iz naravnih materialov, recikliranje iz starega v novo. Oblačilna kultura – zgodovina oblačenja, različna oblačila pri različnih kulturah. Ozaveščanje o varovanju okolja in o prevelikem potrošništvu in globalizacija. Primerjava izdelkov nekoč in danes, uporaba naravnih materialov nekoč in danes – uporaba umetnih mas.

OBLIKOVANJE (1. – 9.r – TOR., SRE. – 12.55 – 13.40, PET. – 13.45 – 14.30)
Učenci se lahko izrazijo skozi umetnost in ročne spretnosti (različne umetniške tehnike, kot so risanje, slikanje, modeliranje in izdelovanje umetniških projektov z različnimi materiali). Oblikovanje iz različnih materialov: glina, volna, les, papir, blago, umetni materiali …


NEKOČ IN DANES (1. – 5. r, PON., SRE., PET. – 14.15 – 15.30)
Učenci razvijajo kulturno zavest in izražanje, socialno in državljansko kompetenco ter pri tem vključujejo kulturno-umetniško izražanje in ustvarjanje, kulturno, naravno dediščino, kulturo pogovora. Je prispevek k razvijanju lastne in družbene kulture in spodbuda k ohranjanju tradicije domačega kraja. Namen dejavnosti ˝Nekoč in danes˝ je, da učenci podrobneje spoznajo življenje v starih časih. Spoznali bodo različne običaje in šege, ki so jih izvajali nekoč in jih primerjali z današnjimi. Ugotavljali bodo razlike med njimi, katere so se obdržale in katere so se izgubile tekom let. Podrobneje bodo spoznali sam način življenja, kako so živeli, kakšne so bile razmere in ga bodo primerjali z načinom življenja danes. Igrale se bodo različne stare igre in se vživljali v življenja otrok iz preteklosti.


SOCIALNO UČENJE (6. – 9. r, PON. – 12.55 – 12.35, 3., 4., 5., ČET. – 12. 55 – 13. 40, 1. – 5. r, TOR.)
Učenje socialnih veščin učencev, zavedanje sebe, svojih močnih področij, oblikovanje njihove samopodobe, razumevanje drugih, razvijanje občutka lastne vrednosti, izražanje občutij. Učenci se v okviru socialnega učenja učijo tudi razvijanja pozitivnega odnosa do okolja in skrbi zanj, spoznanj, zakaj je pomembno, da smo v življenju zanesljivi in odgovorni, na koga se lahko obrnejo po pomoč in podporo.

ORKESTER (1.- 9. r, PON. – 13.45 – 15.30)
Dejavnost, kjer učenci od prvega do devetega razreda skupaj ustvarjajo glasbo in nastopajo kot skupina, se učijo osnovnih tehnik igranja in se preizkusijo v različnih glasbenih zvrsteh.

RAČUNALNIŠTVO (1. – 5. r, po dogovoru)
Računalništvo je dejavnost, pri kateri se spoznavanje in razumevanje osnovnih zakonitosti računalništva prepleta z metodami neposrednega dela z računalniki in z njimi povezano informacijsko tehnologijo. To vedenje odpira učencem možnost, da pridobijo tista temeljna znanja računalniške pismenosti, ki so potrebna za življenje v informacijski družbi in pri nadaljnjem izobraževanju.

PODJETNIŠKI (7. – 9. r, po dogovoru)
Spodbujamo razvoj osebnostnih lastnosti in veščin, ki so pomembne za podjetnost. To so ustvarjalnost, samoiniciativnost, sprejemanje tveganja in odgovornosti ipd.

FOLKLORA (3. r – PO DOGOVORU)
Plesanje ljudskih plesov, spoznavanje ljudskih običajev in načina življenja v preteklosti. Skupina bo s plesnim nastopom sodelovala na šolskih prireditvah in se udeležila revije folklornih skupin.

Nedavni komentarji